הרפורמה של האוצר בביטוחי הבריאות : מזה אומר ואיך זה ישפיע על הכיס שלכם

85% מהמבוטחים בישראל משלמים סכומים גבוהים מדי על ביטוח הבריאות ,
הרפורמה תיתן מענה לעלות הסיכון המגולגלת על הצרכן ותפתח את השוק לתחרות .

ראשי | חיסכון בביטוח

 

 

באמצעות הרפורמה משרד האוצר דואג לכם לחיסכון של אלפי שקלים בשנה בהוצאות הביטוח 

 

על פי הנתונים : למעלה מ 87% מהמבוטחים בישראל משלמים עמלות גבוהות מידי על ביטוחי הבריאות הפרטיים

 

עוד עולה כי הגורם העיקרי לבזבוז כספי הציבור מקורו ברכישת ביטוחים כפולים.

 

אם אתם חוששים שזה נוגע לכם , תוכלו לבדוק את התאמתכם אונליין באמצעות מחשבון הביטוח :

 

הציבור הרחב נוטה שלא להעמיק בתחומים האפורים של ביטוח ופיננסים ולכן לרוב סומך בצורה עיוורת על גורם כזה או אחר שידאג לו כמו סוכן הביטוח, מקום העבודה, הארגון או הנציג בחברת הביטוח הישירה.

אולם עולה כי דווקא אלו הבטוחים כי הם "מסודרים" ונוטים שלא לבצע בדיקות והשוואות, הם אלו שמשלמים את העמלות הגבוהות ביותר ולרוב נמצאים גם במצב של כיסויים לא עדכניים שחושפים אותם לתת ביטוח במקרה הצורך.

 

הרפורמה החדשה בביטוחי הבריאות מקיפה ודואגת לכיס שלך האזרח הקטן. מטרתה להגביר את התחרות בשוק ביטוחי הבריאות על ידי הפיכת מוצרי הביטוח לפשוטים, ברורים וברי השוואה ובכך לחסוך לכם כסף. 

עיקרי הרפורמה :

 

  • חסל סדר "אותיות קטנות" – שמעתם פעם את האמירה שמשלמים ומשלמים ביטוח ובסוף בעת הצורך לא מקבלים? – כעת לאחר הרפורמה חברות הביטוח חויבו בחוזה אחיד ללא תנאים מקפחים כך שתוכלו להיות בטוחים בכיסוי שלכם.

 

  • עדכוני הפוליסות מדי שנתיים – במקום חוזה קבוע שנהיה לא רלוונטי לשינויים טכנולוגיים בעולם הבריאות מעתה, יתעדכנו הביטוחים מדי שנתיים.

 

  • פוליסת ביטוח בריאות אחידה  – לאור חוסר בהירות באופן שבו הוצג המידע בעבר, שבמרכזו עמד הקושי בהשוואת ביטוחים שונים, יצרה הרפורמה החדשה זהות בביטוחים, כך שכיום יכולים המבוטחים להשוות בקלות את מחירי הביטוחים השונים, לנהל משא ומתן מושכל ולהשיג לעצמם את המחיר הטוב ביותר.

 

חברות הביטוח מתאמצות יותר עבורכם – כעת, כשכל הביטוחים הפכו זהים, חברות הביטוח מחויבות להסתגל : שופרו גם הכיסויים וגם הוזלו העלויות .

 

אל תקלו ראש ובצעו בדיקה יסודית ומקצועית של התיק הביטוחי

 

ממש כמו רפורמת הסלולר, משרד האוצר עשה את חלקו והצליח, באמצעות הרפורמה, להוזיל בצורה משמעותית את מחירי הביטוח. אולם לצערנו, המודעות לרפורמה עדיין נמוכה ומרבית האוכלוסייה כלל לא מודעת להטבה העומדת לרשותם. עכשיו תורכם לאמץ אותה בשתי ידיים – לקחת אחריות ולפנות לאנשי מקצוע לעריכת בדיקה יסודית של תיק הביטוח. מטרת התהליך לבדוק, האם המחיר שאתם משלמים מתאים לתכולת התיק, האם יש לכם כפל ביטוחי או להבדיל האם הכיסוי שלכם אינו מספק, ועלול להעמיד אתכם במצב מסוכן, בעת צרה. בתום התהליך, סביר להניח, תחסכו לעצמכם סכומי כסף ניכרים.

01 נוב, 2019

ממי תרצה להציל כסף?

פוסטים אחרונים

החזרי מס?
הזדמנות אחרונה להגשת שנת 2013
בדוק במחשבון
Powered by - wemake
כלי נגישות

Powered by - Wemake